UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13 Ocak 2013 Pazar

Sobeledim sizi :)


Uzun zamandır bloglarda mimleri takip ediyorum..Blog dünyasında yeni olduğum ve çok fazla tanınmadığım için kimse beni mimlemedi :) Ama bu işin ne kadar eğlenceli olduğunu gördüğüm için çok fazla bekleyemedim ve kendi kendimi mimlemeye karar verdim...
Ve işte sorularım..

1. Şu an olsa çok sevinirim.

Kestaneli yaş pasta :) Ne zamandır yemiyorum, olsa çok sevinirim..

2. Şimdi orada olmak vardı...

Uludağ'da, şöminenin başında...

3. Ah nerde o eski günler...Sahi insanlar neden geçmişe özlem duyarlar? 

İçinde bulunduğumuz durumdan bir an olsun bizi çekip alır güzel hatıralar...Geçmiş daha saftır, daha temizdir...

4. Neleri özlüyorum...

Çocukluğumu özlüyorum, mahalledeki çocuklarla saklambaç oynamayı, zile basıp kaçmayı...Salıncakta sallanmayı..Sobayı özlüyorum, sobanın üstünde kestane kavurmayı, sobadaki çaydanlıktan gelen sesi...Anneannemi özlüyorum, onunla yaptığım ıspanaklı böreği özlüyorum...

5. Çok severim...

Geniş aile sofralarını, dost muhabbetlerini, sevdiklerime yemek yapmayı, misafiri, neşe saçan insanları ha bir de çocukları...

6. Nefret ederim...

Kendini öven insanlardan, ne istediğini bilmeyenlerden, bardak kırar gibi kalp kıranlardan...

7. Bu günlerde çok fazla dinledim..

Orhan Gencebay ile Bir Ömür Albümü

8. Şimdiki ruh halim?

Çok heyecanlıyım, ilk kez takipçilerimi mimleyeceğim :)

Şimdilik sorularım bunlar, Örgü tasarımları, Necla Şölen, Bence Fikirler sobeledim sizleri...

20 yorum:

  1. hılalcımmmm okudugum en şeker mım yazısı dıyebılırım ..cok tatlısın ve tesekkur ederım canımmmmm......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ne yapayım benim mimim olmadı hiç :)))

      Sil
  2. Ha ha Allah iyiliğinizi versin ne güldüm ama,beni de hiç mimlemediler ne büyük eziklik dimi :)

    bizde küçük emrah taklidi yapar,boynu bükükleri oynarız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ask olsun:) mimledim gitti sizi o zaman..cevaplarinizi bekliyorum en kisa zamanda ;)

      Sil
  3. :) Hilal'ciğim çok teşekkür ederim. Ben de oldukça yeniyim ya blogger tarihinde. Aynı makus talihi yaşamayım diye sanırım mim'lemişsin beni :D hehehe. Vallahi bilemiyorum ne zaman yazarım ama en kısa zamanda ben de sorulara cevap veririm herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, evet, evet.. Bu eğlenceye seni de ortak etmek istedim :) Cevaplarını merakla bekliyorum...

      Sil
    2. bak şimdi merak falan deyince heyecanlandım :D

      Sil
  4. :)
    cesaretine hayran kaldım diyebilirim
    ben yeni bloggerken uzun süre sessiz kalmıştım
    hele mim işine neyin hiç giremezdim :)
    ama imrenerekte bakardım oa yrı :)
    sendeki bu cesaret cidden hayran kalınası..

    yeni olman yaptığın ve paylaştığın postlar + birde mim
    güzel yani
    ;)
    tbrkler

    bende dolaylı bi şekilde mimlendim bu miminde :)
    yarın kısmetse yerine getiricem bu görevmi ;)

    bak yavaş yavaş tanınıyosun :) bende 38. izleyicin oldum

    yarın bu mim ile bi tanıtımda yaparım bloğunla ilgili inş dahada fazla tanınırsın..
    İyi gcler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicileydi 'ciğim benim gibi bir acemiyi hem kalk sen Hilal :D ve de öz be özzz ablam Deli işi bunlar Mim'le!
      Olacak iş mi dedim ama neyse kastıra bastıra yaptım bitirdim işte.
      Biraz daha piştiğimizde atarız tozunu dumanını inşallah . hehe :)

      Sil
    2. Hoşgeldiniz bloguma :) Güzel düşünceleriniz için çok çok teşekkür ederim..Cevaplarınızı merakla bekliyorum, iyi geceler dilerim ben de..

      Sil
    3. @Bence Fikirler Cevaplarınız çok samimi, çok güzel..Daha ne olsun :) Tekrar teşekkür ederim..

      Sil
  5. Blog dunyasına hosgeldin diyorum bende yeni bir blogger olarak bu mimi üzerime alınıyorum ve en kısa zamandaa cevapliyacagim :))))) bende her zaman beklerimmmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siz de hoşgeldiniz bloguma :) cevaplarınızı merakla bekliyorum :)

      Sil
  6. Bende cok taze blogger olarak hem kendim hosgeldim hemde sana hosgeldiiinnn ♥♥ cok sevdim mim'ini umarim benimde bu gunlerim cok kisa zamanda olur sevgilerr ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, neden olmasın ki ben 2. üyeniz oldum bile :) herkes böyle başlıyor, siz yazmaya devam edin..

      Sil
    2. Aramıza hoşgeldiniz.O zaman ben de 3. izleyiciniz olayım :)

      Sil
  7. MERHABALR
    ZİYARETİNİZE GELDİM ÇOK KEYİF ALDIM
    HAYIRLI GECELR

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldiniz, her zaman beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Geçen gün kendimi mi mimlesem diye arkadaşımla konuşup gülüştük açıkcası ben de yeniyim bu mim ne ya diyip duruyordum :D şimdi kendimi mimledim yazısını görünce yine gülümsedim sağ olun :) siz de hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinizi mimleyin bence, cok keyif alacaksiniz ;) hele ki mimlerinz pek cok kisiye ulasinca sevineceksiniz ;) vakit kaybetmeyin ve sorularinizi hazirlayin.. takip edecegim sizi..sevgiyle.

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?